NEO lms MaYoR Facebook oldalunk

1szazalek Kérjük, Önök is támogassák munkánkat személyi jövedelemadójuk egy százalékával!

Köszönettel!

Budenz József Gimnázium Alapítvány

adószámunk:
19703770-1-41

Tavaszi sporteredmények 2022.

Macsali Blanka 9.B osztályos tanuló a 2022.04.09-én Montenegróban megrendezett Atletski Trofej Atlétika Versenyen magasugrásban 163 cm-es eredménnyel az 1. helyen végzett.
 
 

A Diákolimpia budapesti döntőjében az V. korcsoportban Németh Marcell 9NY osztályos diákunk diszkoszvetésben a 3. helyen végzett.

Munkácsi Kata (9.A) a Marble 17 csapat tagjaként a május 8-án Zágrábban megrendezett International Dance Open Finale versenyen Hip-hop kategóriában a 3. helyet szerezte meg!
 
 

A Diákolimpia budapesti döntőjében a VI. korcsoportban Németh Miklós 11. osztályos tanuló diszkoszvetésben a 3. helyen, távolugrásban a 4. helyen végzett.

A II. kerületi Tavaszi Labdarúgó Diákolimpián iskolánk csapata az V. korcsoportban nagyon szoros küzdelemben 4. helyezést ért el.
 
 
Minden résztvevőnek szeretettel gratulálunk!

Nyomtatás E-mail

Szülői estek az Alapítványi Gimnáziumban 2022.

 Kedves Szülők!

Sok szeretettel invitáljuk önöket a szülőknek szóló interaktív programunk második féléves rendezvényeire.

Meggyőződésünk, hogy gyermekeik/tanítványaink sikeres 5 évéhez a szülők hatékony támogatása esszenciális.

Fontosnak tartjuk, hogy havonta, másfél havonta témaspecifikusan, elsősorban a serdülőkori lélekről, annak megértéséről beszélgethessünk önökkel, hogy a gyermeknek, szülőknek és tanárainknak örömforrás legyen az iskolai munka.

Önökkel együtt, és egyetértésben szeretnénk utat mutatni a felnőttkor hajnalán a gyermekek számára, ebben a koránt sem könnyű életszakaszban.

Gyakran segít, ha megoszthatjuk kétségeinket, esetleges tanácstalanságainkat, ötleteinket, örömeinket a szülőtársaikkal az iskola delegált fejlesztő szakembereivel, mindezt szervezett formában.

A beszélgetéseket az iskolában tartjuk Fekete Anna és Márkus Kriszta moderálásával.

Kollegáinkról pár gondolat:

Fekete Anna több mint 45 éves tanári múlttal rendelkezik, mindezek mellett pszichodráma csoportvezető, mentálhigiénés szakember. Anna a projektoktatás híve. A drámai elemeket bevarázsolja az oktatásba.

Márkus Kriszta mentálhigiénés szakember, tréner, aki a 9ny osztályokba járó diákoknak az önismereti foglalkozásokat tartja. Hosszú évek óta, többek között a fiatal felnőttek önismereti útjában nyújt támogatást, valamint serdülőkorú gyermekeket nevelő családokkal folytat szakmai beszélgetéseket. Munkája során fontosnak tartja tanár-diák-szülő kapcsolatrendszerének harmonizációját.

Témák és időpontok az alábbiak:

MÁSODIK FÉLÉVES SZÜLŐI BESZÉLGETÉSEK
IDŐPONTJAI

TÉMA

FEBRUÁR 3.

A december 9-i alkalom ismétlése:
Hatékony kommunikáció a serdülővel - II. rész

Fedezzük fel a felnőtt, gyerek, szülői Én állapotainkat a kommunikáció során, hogy jobban megértsük reakcióinkat, a saját működésünket, nem utolsó sorban gyermekeink viselkedését!

MÁRCIUS 10.

Hatékony kommunikáció a serdülővel III. rész

Teljesen új elemként, igen aktuális témaként az erőszakmentes kommunikáció, továbbá megnézzük hasznos-e, vagy mikor a „miért” kérdés, végül az önbizalomerősítő mondatokra és azok hatására térünk ki.

ÁPRILIS 28.
változtatott/aktualizált téma

Lelki ellenállóképesség és a stressz

A stressz és az iskolai teljesítmény összefüggése.
Beszélünk a jó stresszről és a rosszról.
Az egyik jó hatással van ránk, a másik kevésbé.
Stresszes a gyermekünk? Ismerjük fel a jeleket rajtuk, akár magunkon is. Hogyan befolyásolja a stressz az iskolai teljesítményt? Stresszkezelés, pár egyszerű módszer ismertetése, (igyekeztünk új módszereket  gyűjteni) melyek hasznosak lehetnek szülőként is. Kapcsolódó témaként érintjük a lelki ellenállóképességet/reziliencia, ami röviden rugalmasságot jelent, azaz, hogyan nyerhetjük vissza minél hamarabb lelki egyensúlyunkat nehéz élethelyzetek átélése után.
Ismét kötetlen hangulatú beszélgetésre készülhetnek. Reméljük hasznos, egyben könnyen alkalmazható tudással gazdagodnak.

MÁJUS 26.

A diákok eredményessége, felelősségvállalása az iskolában.

Maximalizmus a diákok életében, mehet e az a jóllétük, eredményességük rovására. Önállóság, és felelősségvállalás erősítése a gyerekekben. Szorongás a teljesítmény miatt. Fedezzük fel, hogy kinek akar megfelelni a gyerek.

 

Nyomtatás E-mail

További cikkeink...

Budenz József Alapítványi Gimnázium, Budapest
OM azonosító: 035315
1021 Budapest, Budenz út 1. 
titkárság: +36 20 500 5391
 +36 1 391 0127